Gigaset Comfort 550 AM IP Base
Gigaset Comfort 550 AM IP Base
Gigaset COMFORT 550A IP BASE
Nový standard v pohodlné komunikaci s funkcemi profesionálního telefonu a uživatelsky přívětivým webovým konfigurátorem
Výběr z funkcí
- Nadčasový a elegantní design
- 2,2“ TFT barevný displej pro optimální čitelnost
- Funkce handsfree & připojení náhlavní soupravy
- Podporuje hovory s vynikající kvalitou zvuku HDSPTM s kodekem G.722
- Pohodlné nastavení pomocí webového konfigurátoru Gigaset
- Přístup ke kontaktům Google a Microsoft 365 – každý o kapacitě 1.000 záznamů
- Centrální telefonní seznam až na 500 záznamů
- 3 místní telefonní záznamníky s individuálním časovým ovládáním
- Oznamování nových zpráv jak přes sluchátko, tak přes webový konfigurátor Gigaset
- Přímý poslech hlasových zpráv přes sluchátko
S přístrojem COMFORT 550A IP BASE představuje Gigaset nový standard pro IP telefonii doma a v domácí kanceláři. Nadčasový elegantní design vypadá dobře jak na pracovním stole, tak kdekoli v domě.
Hovory a konferenční hovory
Při profesionálním používání ohromuje Gigaset COMFORT 550A IP BASE profesionálním připojením náhlavní soupravy a integrovanou funkcí handsfree: tak máte volné ruce na dobrou konverzaci a přímé přepisy. Vynikající kvalita hlasu je zaručena i u klasických telefonních hovorů.
Webový konfigurátor
Nový webový konfigurátor Gigaset s intuitivním uživatelským rozhraním umožňuje rychlé nastavení a zprovoznění základny. Díky přístupu k průvodcům Gigaset se DECT i VoIP připojení, stejně jako přesměrování hovorů a DECT repeatery, snadno nastaví.
Řízení kontaktů
S působivou kapacitou až 500 záznamů v centrálním telefonním seznamu nabízí Gigaset IP BASE prvotřídní možnosti ukládání. Kromě toho bezproblémová integrace účtů Google a Microsoft 365 umožňuje v obou případech uložit 1.000 kontaktů pro maximální efektivitu vaší komunikace.
Telefonní záznamník s časovým ovládáním
Gigaset COMFORT 550A IP BASE se může pochlubit třemi digitálními telefonními záznamníky. To vám umožňuje jasně přiřadit soukromé i firemní hovory nebo rodinným příslušníkům přiřadit jejich individuální telefonní čísla a telefonní záznamníky. Kromě toho lze telefonní záznamníky individuálně načasovat přes webový konfigurátor. To například dovoluje automatické přesměrování hovorů na záznamník po pracovní době.
.Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek